Kiedy pośrednik nieruchomości jest profesjonalny? Krzysztof Kowalkowski l Rozmowy z Agentem

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

W Polsce większość stron internetowych agencji nieruchomości jest zbudowanych w modelu – wyszukiwarki ofert jako głównej pozycji strony głównej. Zdecydowanie więcej miejsca poświęca się ofertom mieszkań – często zdublowanych także w innych agencjach niż agentom nieruchomości.

 

Wg mnie Pośrednik Nieruchomości jest największą wartością, jaką posiada agencja nieruchomości i chowanie pracowników w głębokich zakładkach marginalizuje czynnik ludzki tego zawodu. Warto mieć na uwadze, że są osoby świadomie szukające dobrych agentów nieruchomości, którym chcą powierzyć sprzedaż swojej nieruchomości. Szukają tam, gdzie odruchowo otrzymują informacje codzienne – w kanałach, w których naturalnie spędzają dużo czasu. To nie jest takie trudne – trzeba jedynie zacząć. W wielu przypadkach wystarczy nam do tego smartfon. W pierwszej kolejności trzeba przełamać wstyd jeśli występuje. Następnie warto pomyśleć o tym co ciekawego możemy innym przedstawiać cyklicznie tak, aby kompletowanie kontentu nie pochłaniało dużej energii bo się wypalimy. Sprzęt jest tutaj rzeczą drugorzędną, ale niech mimo to będzie. Powodzenia 🙂

Powiązane artykuly

Przewiń do góry
newsletter 1 600x400 - Autoprezentacja i budowanie marki osobistej

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Bądź na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami